outfit provning

Jag har min egen lilla runway här hemma nu, går fram och tillbaka till spegeln och låtsas att jag är med i topmodel när jag testar olika outfits till turkiet, super kul ni borde testa även om ni inte ska utomlands ;)

Idag skulle vi träna aerobic dance, vi var med i 15 minuter av 60 pga instruktören inte alls tog hänsyn ifall det var några nya på passet utan sa bara "Okej nu kör vi samma dans som vi alltid kör, KOMIGEN" Och körde igång, både jag och tina var helt vilse (vilket vi ändå inte brukar vara om vi är nya på ett pass) och därför valde vi att gå och gymma ett tag istället. Men imorgon blir det Afro, och det vet vi båda att det är kul så det blir kanooooon!

Nej nu ska jag fortsätta till min runway i sovrummet, TJAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0