nyvaken

Har just vaknat ur en lång powernap, jag drömde att jag spelade ett XBOX spel som heter Red Dead Redemption, kan vara för att André sitter och nördar det.

Min webbcam är åt fel håll också, så tänk han sådär, fast åt andra hållet fast inte uppochner. Vi har en tillfällig TV-Bänk tills vi hittar något bättre, vi får nog ta en tripp till IKEA ändå.

Jag önskar jag var i Skellefteå och kunde festa med alla brudar. Men den 19onde drar jag till Skellefteå om inte alla drar till Turkiet med Plesner och ståhl, och sen när dom två är hemma igen om ca 2 veckor så drar jag dit också :) Sen är det ju stadsfest snart.. herreguuud.

Kommentarer
Postat av: hannahåå

HEJ DET ÄR PLESNER, MEN VI KOMMER HEM DEN 23:E FRÅN TURKEYYYYYYYYYYYY=))))))))) SÅ DÅ STYR VI NÅTT

VI SAKNAR DIG HÄR PUSS

2010-06-05 @ 23:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0