no pictures

Lasagnen var god, dock inte lika god som mammas (varsegod mamma). Kladdkakan var väl okej, det var något konstigt recept med blockchoklad så den smakade nästan för mycket choklad även fast choklad är det godaste som finns.. nästan.

Påtal om annat så ska jag blí bättre på att slänga upp bilder här, som jag sagt i tusen dagar, men det brukar ju glömmas bort, men det kommer det kommer. Om jag inte slängt upp en bild i morgon så kan jag skriva min hemligaste hemlighet. Nä jag skojar bara, så öppen är jag inte ;)

MÖöÖööÖööÖÖöööÖÖööÖÖ, jag vill verkligen hänga med alla brudar i skell i helgen.. men jag kan inte för JAG JOBBAR!!!!!! jävla jobb.. Men den 19onde juni ALLIHOPA!! Då kommer jag till skell och då blir det skoj kalas kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0