när älgen blir blå är ölen kall!!!!

God afton mina damer och herrar.

Idag har jag inte gjort ett skit, nästan förutom att vi har städat hela lägenheten (nästan hela). Blev ingen promenix för mig idag, har sjukt ont i ryggen och i benen från igår, får hoppas att det går över så att jag kan he mig ut imorgon!

Idag dök det upp lite problemas som skulle kunna innebära att våran utlandstripp inte skulle bli av, men det löste sig så det blir av ändå. Love life, blir första gången utomlands för mig också. Och jag har tänkt lite, jag som brukar bli lätt irriterad när det är supervarmt här hemma undrar hur det blir i turkiet då HAHAAAA stackars er. Men sverige är ju inte turkiet direkt så jag lär nog hålla mitt humör i styr ;) Vi ska ha såååå skoj jiho jiho

Nu ska jag fortsätta se den konstiga filmen som går på 6an och sen ska jag lägga mig och se lost, lost har blivit mitt program innan jag somnar, passar skit bra eftersom det inte riktigt är lika spännande nu så nöjer jag mig med 1-2 avsnitt på kvällen !! Intressant

Godnatt mina damer och herrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0