Lådor överallt

Okej man kanske kan tycka att vi borde ha städat här i lägenheten nu, men grejjen är att det är så jävla stökigt !! Och jag blir knäpp på att väggarna är så tomma, jag vill ha tavlor och hyllor och lampor och massor med saker. Men skulle jag köpa allt på engång så skulle jag grina sen när jag skulle titta in på mitt konto.

Idag är jag ledig!! JIHIOOooOoo, jag har diskat tusen porslin grejer..det var tråkigt. Jag vill ha kul, men jag har inte tid att ha kul, jag vill att det ska se OK ut här inne. Och andré är inte hemma, så jag måste fixa själv nu på morgonen/dagen.

Tänkte slänga in bilder på lägenheten också, så fort det ser någorlunda städat ut ;)

Kommentarer
Postat av: Nikolaikornelia

Nice site keep it up

2012-08-27 @ 13:33:17
URL: http://nikolaikornelia.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0