kyckling stjärt

Idag ska vi käka kyckling, det är nice, speciellt med café de paris! Dreggel

Jag är så peppad på att dra utomlands så att jag vet inte vart jag ska ta vägen, men som det ser ut nu så blir det nog turkiet ändå, dock så när man läser om turkiet i juli = döds värme. Men vi drar ju i början så vi överlever nog ;)

Ikväll ska jag köra spring-tur för första gången! Och André ska få cykla bredvid mig utifall att jag skulle ramla ihop och dö av utmattning haHa.. Eftersom han inte har några löparskor än så blev det bästa lösningen nu, jag är lite nojjig när det gäller att dra ut och springa själv för jag tänker att det ska hända massa hemska saker.

Sen har jag och tina lagt upp ett bra schema som gäller fram till turkiet resan, så att vi blir lite mer vältränade iallafall så det ska vi köra på och det blir skit bra !


Längtar? JAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0