Inte okej

Fyfaaaan, i natt har jag vaknat en miljon gånger och hostat lungorna av mig. Kändes som jag hade feber också men det hade jag inte som tur var, men ärligt.. SKA MAN INTE BLIR FRISKARE VARJE DAG? Fast jag vet inte, idag har jag en annorlunda hosta än vad jag hade igår, kanske är positivt? att det börjar gå över? vad vet jag, jag brukar aldrig ha hosta i normala fall men nu minsann har jag det.

Vi skulle inte ha tagit avbokningsskydd på resan, det är som André sa igår, att tryggheten finns att vi kan avboka resan gör det till ett alternativ, därför så tänker jag "nej vi har inget avbokningsskydd" så vi ska dra ändå. Men så jävla roligt känns det inte med tanken på att jag kommer hosta i turkiet, dock ska vi ju vara borta i 1 vecka och håller hostan i sig hela veckan, ja då är det ju verkligen någon högre makt som tycker jag förtjänar det av någon anledning.

Nu ska jag sluta gnälla och se på sista avsnitten av lost, har trots allt varit vaken sen 06.30 för jag inte kunde sova längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0