imorgon gör jag ett bra inköp

Nu är det dags, sommaren är här och nu finns det ingen anledning att inte he sig ut i värmen och springa arslet av sig. Eller gå.. powerwalk kan ju vara något. Bara jag får en het bakdel ;)

Så jag ska ta mig till stadium och köpa ett par löpar skor. Inga dyra för tusan, hell no, bara dom fungerar så är jag nöjd.

Nu är jag trött och ska nog sova, eller så ska jag titta på när andré spelar sitt cowboy spel (nej han har inte spelat sen jag skrev andra inlägget vi har hunnit se tv också, mycket viktigt att poängtera) vi får se vad jag gör. MJUUuuUu

Jag måste skriva igen att jag önskar jag kunde trolla, så jag kunde hoppa till Skellefteå och umgås!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0