igår kväll var jag halvdöd

Det var länge sen jag hade jättee hög feber, ibland kan man väl ligga runt 38 sträcket och känner sig hängigast i världen, men igår kväll hade jag nästan 40 grader, 39.5 för att vara exakt och herreguud...

jag hade glömt bort hur hemskt det är att ha så hög feber, jag blev nojjig och trodde jag skulle dö i sömnen så dåligt mådde jag. så inatt har jag sovit med ett supertjockt duntäcke + en filt på det så jag har badat i mitt eget svett inatt, men det lönar sig ju, idag har jag inte alls lika hög feber (peppar peppar), hoppas det bara går neråt nu så jag får mååå BRAAaa!! Så även fast det är super bra väder idag igen SÅKLART så ska jag inte sätta en fot utanför dörren, nu ska jag pimpla vatten och ipren och satsumas och bli frisk hade jag tänkt! Samtidigt som jag ser lost såklart hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0