Det enda negativa med turkiet

Jag kom på en grej, eller jag har ändå vetat om det men började tänka på det nu men på onsdag är det ju premiär för Eclipse , och då drar vi hahaa... men det skadar ju inte att vänta en vecka då biosalongen inte är fullbokad hela tiden ;) Så det är det enda negativa, förutom att jag hostar då också.

Idag snodde någon jävel våran tvätttid också, så vi lämnade en lagomt snäll lapp, André ville skriva den först men då tyckte jag det var en bättre idé att jag skrev eftersom jag vill inte få någon ovän till granne haha. Så vi var tvugna att boka om den till imorgon, och är det någon som har snott den då, ja då slänger vi ut kläderna!!

Förresten så fungerade inte första pillret av Naskopin som jag tog idag kring 16.30 tiden, så nu tog jag ett till. Nu är jag extremt nojjig av mig, men då vi var ner i tvätt stugan så blev jag så jävla yr i några sekunder och jag skyller det på pillrerna .. fast det är nog min nojjiga hjärna som spökar också men det var läskigt iallafall. En av biverkningar är ju just yrsel så man vet ju aldrig om det var min hjärna eller pillret som snurrade min skalle som en karusell.

MJUm nu ska jag fixa lite musik till turkiet, André fixade mitt problem som jag hade innan, det är bra att ha en teknisk person i närheten hela tiden! Ha det som en punkt när ni ska dejta någon, att han/hon ska vara teknisk, jätte praktiskt är det haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0