Bye bye lost


Nu har jag sett
Säsong 1
Säsong 2
Säsong 3
Säsong 4
Säsong 5
Och Säsong 6

Av Lost, såg sista avsnittet alldeles nyss och är det bara jag som sett alla avsnitt som inte fattar något, jag ska inte spoila ifall det är någon som har tänkt /håller på att se lost nu men vafan hände, bara jag som trott något helt annat? haha sjukt iallafall, men skönt på ett sätt att jag nu har sett klart allaaa dessa avsnitt.

Ärligt så var det ju inte alls den bästa serien jag har sett, Flashforward är mycket grymmare, men lost hade något speciellt som gjorde så att jag inte kunde sluta se det, lagomt spännande serie och skumma saker som hände hela tiden..

Så slut med lost.

Idag har jag börjat packa också, och det känns väl lite sent med tanke på att vi åker imorgon men det är inte alls mycket kläder som jag har packat iallafall, blir mer medicin och sånt skit. Så jag lär väl fortsätta packa, sen ska vi dra på willys och inhandla massor med halstabletter och snus så vi klarar oss i 1 vecka :)

Kommentarer
Postat av: Katie

Linn, jag har sett alla avsnitt jag också och då jag såg sista avsnittet bara gapade jag. Så jävla värdelöst slut! Som att fantasin tog slut och det där var en nödlösning.

2010-06-29 @ 18:36:31
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0