blir att dra med sig gammal musik då

Eftersom min plan på att skicka över lite nyare musik till min mp3 inte vill sammarbeta så antar jag att jag får ta det som finns på den , dvs allt från 6 mån till 3 år gamla låtar haha.. aja.. de får väl duga.

Nu har vi iallafall städat lägenheten, skulle väl inte kalla det storstäda då vi bara plockat undan och damsugat men det gör mycket skillnad iaf så nu känns det lite mer hemtrevligt fastän vi inte fått upp något på väggarna än ELLER har en bra tv-bänk, mEn det kommer väl det med.

Idag har jag inte så mycket hosta, jag kanske skrev det i det tidigare inlägget men jag orkar faktiskt inte klicka bort för att titta. Så isåfall så får ni veta det två gånger om kanske lika bra. Så nu ber jag till högre krafter att hostan ska vara helt bra ... åtminstonde till på tisdag så jag vet att jag slipper hosta i utlandet, känns som det skulle kunna bli rätt jobbigt med tanke på att det är så varmt. JAJAJajaHIEh, nu ska jag hitta på något annat ! HEJSveJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0