betalt och klart!

Idag har vi vart såå länge på stan.

Började med att vi drog på polisstationen kl 11.00 och fixade pass till alla 4.
Sen drog vi och käkade god thai buffé.

Efter det bestämde vi oss för att fixa resan redan på förmiddagen så då brummade vi hem till mig och André, jag förde över pengar och sedan drog vi på ticket. Där fick vi veta att det fanns ledigt den 30/6 och den 14/7 från umeå. Efter massa prat om vilket datum vi skulle välja så valde vi att ta den 30/6, sen efter en massa strul med mitt bankomat kort så var resan betald och klar! Så om 2 veckor mina damer och herrar då sticker vi till Alanya=) Och jag är så sjukt peppad.

Och här ska vi bo i 1 vecka, 18 års åldersgräns vilket känns nice då vi slipper massa skrikande snorungar som kissar i poolen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0