Babybash

Sitter och slänger ihop en spellista som jag kan dra med mig till turkiet så jag kan lyssna på bra musik preciiis när jag vill, och därför slänger jag upp en video på en låt som man nötte för tusen år sen(känns det som iaf)

Baby Bash - Suga Suga ft. Frankie J

Refrängen är nice iaf=)

Idag mår jag bättre än igår och än i förrgår och än dagen före förrgår.. ja, det enda jag stör mig på just nu är att jag är så jävla tät i näsan, men jag ska försöka att inte dra i mig nå mer nässpray för det är så jobbigt att bli beroende av det och så tar det 1 månad innan man kan sluta för att då har man sprayat sönder näsan ungefär.

Idag ska vi städa också, men det hade jag ju redan skrivit!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0