Ångest

Okej, jag har fått lite ångest nu. Jag köpte chips igår, blev less rätt snabbt och käkade persika istället (kände mig jätte nyttig) Sen imorse då jag vaknade så fanns det ju chips kvar, och jag och mitt lata arsle orkade inte göra nå mat så jag har ätit chips till frukost och till middag och lite persikor haha bra brabra.. men i veckan blir det träning!

Michael Jackson filmen/dokumentären är rätt hyffsad, men blir lite långtråkigt på vissa ställen, men nu kan jag ju inte säga att jag inte har sett den, så nu behöver jag ju inte se den senare, smart.

Jag har föresten drömt om flygplan nu 3 nätter i rad, att vi ska checka in och att vi virrar runt och att vi inte vet vart vi ska sitta i planet osv.. min nojja kanske börjar komma redan nu. Men som jag skrivit tidigare så är jag så jävla peppad, så det kommer bli mycket tjat om turkiet nu fram tills vi ska åka men det gör väl inget? ;)


Bild från i fredags (den enda som går att visa haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0