Ajjj

Kom hem för ca 1 timme sen, jag och andré var ju ute och sprang. (okej vi gick några gånger men vi sprang mer än vi gick så det är ju bra haha) Och nu känner jag att jag har ont längst ner i ryggen, typ på ryggraden,... eh.. jag springer väl knäppt eller något.  Får kolla om det kommer tillbaka efter nästa springrunda.

Nu är jag helt slut i benen och har just badat ! Så nu ska jag nog inte göra så mycket förutom att slappa och sen sovaaa!!!!!!

Imorgon ska jag ringa vårdcentralen här på mariehem också, jag får nämligen blåmärken utan att jag har slagit mig och då blir jag sådär nojjig och tänker att nu har jag väl fått blodcancer eller nåt, men det är nog lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0