4 daagar kvar

Hallå i stugan.

Idag har jag, som sen i onsdags inte gjort mycket. Bara legat i soffan och knarkat ipren och halstabletter. Idag är jag dock inte lika slemmig vilket känns skönt, men då har hostan blivit lite värre såklart. Men klaga ska man väl inte, så länge jag inte har feber så är jag halvt nöjd, ganska logiskt.

ikväll blir det nog inte mycket gjort, samma som jag skrev ovan antar jag, ipren vatten och halstabletter. Imorgon ska vi städa hela lägenheten också så vi har det bortgjort tills dess att vi far på onsdag. Och på måndag blir det att dra stan och göra de sista ärenderna som behöver göras sen är det inte länge kvar innan vi sticker! jabbadabbado.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0