2 veckor skulle ju vara nice

Jag kan inte få turkiet ur mitt huvud, (inte så konstigt med tanke på att jag aldrig varit utomlands) och egentligen vill både jag och Tina (min stora syster) dra i 2 veckor, men eftersom jag sa upp mig från jobbet och hon är fattig student så har vi inte "råd".. vi har ju råd egentligen, men då kommer vi måsta snåla där borta och då blir de ju mindre skoj. Vi vill ju kunna köpa goda drinkar, käka god mat, fara på båtutflykter osv. Så därför blir det bara en vecka, men jag får tänka såhär: Hade jag fortfarande jobbat kvar på bredbandsbolaget så hade jag inte kunnat fara någonstans i sommar, så jag får nöja mig med det !!

MiHoHIhuHIOUH jag längtar så jag dööör.. 3 långa veckor kvar.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0