varmt, men ändå lite kallt

Spelet igår tog seriöst 4 timmar att spela klart igår, om det inte hade varit för att jag är bäst och vann tillslut så hade vi väl hållt på hela natten.

Idag då, ja idag har vi vandrat ner till centrum.. det var jobbigt för det var stekhett och jag skulle inte ha tagit jeans. Men nu är det molnigt och kyligare.. lite skönt faktiskt men bara lite. Om ett tag ska vi dra på coop och inhandla något att grilla ikväll.. jag var sugen på att dricka lite gott vin men nej då är det jag som "måste" vara chaufför så det blir inge av. Det enda som är positivt när det är jag som kör är att då kan jag fara hem exakt när jag vill MOHAAAA.. nej jag är inte en vänlig själ som sitter och väntar till alla andra vill fara hem tills jag själv far. Vill jag fara då far jag, rätt logiskt kan man ju tycka ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0