tjolahopp hej och hå

Igår hade vi roligt, iallafall jag. Kanske lite för roligt med tanke på att jag slog ut ett av mina finare glas från balkongen så det krasade på grannen längst ners uteplats.. pinsamt kan ju tyckas eftersom det är pinsamt. Och nej vi lämnade inte glaset där utan att plocka upp det, min kära herre sprang ner i morse och sopade upp glaset, men varför gjorde inte jag det? eftersom det var jag som krasade glaset? Jo för jag tvingar andré att göra allt.. nej skojar bara. Han var bara supersnabb på att springa ner och göra det så jag hann knappt reagera.

Annars så gjorde jag väl inte så mycket mer knäppt förutom att jag ramlade platt i vårat sovrum innan vi skulle ut.. hur? ingen aning.

Dock så var det ju inte illa att jag kunde ha klänning igår och frös inte det minsta, nej jag svettades tillochmed när vi var på olles och röjde dansgolvet alldeles själva, det är gött.


Idag hade vi egentligen tvätt-tid men vi orkade inte så vi sköt upp det till på tisdag istället, så vi har bara chillat och sett massa filmer ikväll blandannat I love you Phillip Morris och The bounty hunter. Båda var helt okej, men måste säga att det kändes lite wierd att se Jim Carrey hångla upp en annan man som bög i första filmen. Har inget emot homosexuella ifall någon skulle tro det, men just att det var Jim Carrey gjorde det lite wierd vet inte varför.

Massor med text så nu ska jag ge mig, tror vi ska se A-team nu också. En riktigt film-bakis-dag = perfekt. Imorgon hoppas jag på sol så jag kan bli lite brunare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0