Taliban

André har köpt ett konstigt spel som heter Talisman, inte taliban som rubriken men sak samma eller? Och nu har han dragit hit några kompisar och snart kommer Rickardh och Tina också så vi kan spela detta konstiga spel. Det är inget tv-spel utan det är ett brädspel. Ungefär som monopol förklarar André.. men hallå monopol är ju skit tråkigt? så mina förväntningar är inte så höga, kan ju vara bra ibland också.

Sen pratar de om att dra till nydalasjön och bada ikväll/inatt.. hmmmm.. inte jag iallafall. Men det kan ju vara kul att se när alla andra fryser sönder sina rövar!!!!

I helgen är det trästocks i skelle också.. ska man dit eller? SKA NI DIT ALLA MINA BRUDAR? säg till mig isåfall för då kommer jag också :)

Kommentarer
Postat av: hanannanaaaa

jaa skaaaa å rååårååå skaaaaa och sen vet jag inte. hehe

2010-07-22 @ 12:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0