storm

Jag kan inte ha balkongdörren öppen för då flyger den hit och dit och upp och ner nästan för det blåser massor ute. Iallafall så har jag tråkigt, vädret suger så jag kände inte riktigt för att gå ut och gå. André är på sjukan ännu engång för ett sista besök för sina knäppa öron. Sen har vi tvätt tid igen.. denna gång ska det tvättas sängkläder och handdukar.

Sen blir det nog ingen trästocks för mig i helgen, måste spara pengar så gott jag kan och då kändes det ovärt att betala för resa fram och tillbaka för att festa 1 kväll. Sen är ju trästocks inte speciellt roligt heller om det inte är något band man vill se som ska dit och nää det är ingen ja vill se som ska dit så då blir det ännu mer ovärt.

Men vi får styra upp något i skellefteå innan Plerran lämnar norrlandet för storstaden i söder! OKeeEEjJJEJJJ??? bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0