solen min vän

Inte ett moln på himlen idag, man vill ju bara slänga på sig bikinin och springa ner till stranden och ligga där hela dagen. Men som dom flesta också säkert känner igen sig i - När det bästa vädret kommer då har man saker att göra. Skulle iofs kunna lägga mig ute på balkongen men där lyser solen lite konstigt.

Klockan 12 ska vi bege oss mot systembolaget för att inhandla allt "nödvändigt" till ikväll då vi har en liten "inflyttningsfest" hos oss. Dock inte den riktiga inflyttningsfesten!! Sen klockan 14 har André tid hos läkare igen på lasarettet pga hans öron så då ska jag skjutsa honom dit och göra han sällskap. Jag vet själv hur jävla tråkigt det är att sitta själv på sjukhus och vänta så jag offrar mig för laget!!! Bra lagspelare vetni hehehe

Och vem vet hur mycket klockan är när det är klart på lassa, kan ju ta allt från 15 minuter till 2 timmar. Därefter blir det iallafall hem igen, städa lite och börja göra iordning för ikväll. Så vill jag hinna få mig lite färg så måste jag ut på balkongen, och jag tror jag ska lägga mig där nu så TJOLAHOPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0