Remember me

Nu ska jag ge filmen Remember me ett försök. Har hört att den är bra och att man grinar som en tok, så vi får väl se om mina hårda nerver får sig en smäll!!!  Jag brukar inte gråta lätt... men på nått sätt så har jag på senare dar jätte lätt till att lipa som en liten 3åring till filmer... eller okej.... Extreme home makeover är värst hahaha. Men jag visar aldrig min svaga sida om jag ser film/tv med någon fler, det är bara om jag sitter själv och tittar, lite roligt sånt där.

 

__________________________________________________________________________________

Update:

Har just sett klart filmen och den var bra, men ett tag började jag tänka "hallå är alla mesigast i världen som grinar till den här filmen? när kommer smällen mot tårkanalen!??!?!" Men sen kom det sorgliga och jag måste väl erkänna.. som den tuffing som jag är att ja jag blev väl lite ledsen. Men sen var det bara att torka den lilla tåren som flygit ner på min kind och bli tuff igen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0