Ny vecka

Måndag idag, men det spelar ju lite roll eftersom jag är arbetslös och ledig ;) Tror inte jag har skrivit att jag kom in på kurserna på komvux heller. Matte B och Naturkunskap A, har ju redan läst dessa två ämnen i skolan men tyvärr var jag lite trög i hjärnan och insåg inte att det kan vara bra att ha godkänt i dom ämnerna. Så det ska jag plugga upp nu, sen väntar jag på besked på 2 distans kurser som jag sökt. Jag var nämligen tvungen att läsa 400 poäng för att få fullt studielån/bidrag. Men i mitten på augusti så börjar jag skola igen, känns ju lite jobbigt men samtidigt inte så farligt då det bara blir en termin och 2 kurser som jag läser schema lagt.

Idag är det ju bra väder också som ingen säkert har missat, men jag skymtar några moln på himlen så jag vet inte hur värt det kändes att dra sig till stranden för att sola. Ska ändå till stugan imorgon och det skulle visst vara bra väder hela veckan (man kan ju hoppas iaf). Sen är mamma sugen på att testa röka vattenpipa också så jag ska ta med min lilla som jag köpte i turkiet så hon får testa ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0