jordgubb-milkshake

André stack iväg på Ica tidigare idag då jag låg och såg "My Sister's keeper". Då han kommer hem frågar han om jag vill ha Jordgubb-Milkshake... "eh... okej" sa jag lite skeptiskt. Med förväntningar om att det inte skulle bli sådär super bra. Men tji fick jag för den var faktiskt sjukt god! Så nu vet jag vem jag ska tvinga göra en milkshake nästa gång ;)

Just nu gör jag inte mycket, idag har varit en typiskt jobbig "bakis-dag".. vi stack ner på stan.. käkade onyttigt, for hem, sett film, köpt godis osv osv. Men man orkar inte mycket mer! Så nu ska jag leta upp någon annan film som jag kan börja se och sen ligga i min ensamhet i sovrummet då André ska bjuda hit sina vänner så att de kan spela taliban spelet igen, jag var inte så sugen på det.


Kommentarer
Postat av: tina

vad tyckte du om my sister's keeper då? =D

2010-07-25 @ 01:12:55
URL: http://tinape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0