Jag kanske är god för ett bi

Okej mitt försök att sola på balkongen imorse gick inte bra ,det är som att alla bi'n söker sig till mig automatiskt. När jag la mig så var det inte ens en fluga i närheten men efter några minuter så kom det massor med bin och ville göra mig sällskap så jag sprang in i rusande fart och där slutade mitt solande.

När vi satt på lasarettet senare så var vi tvugna att sitta och vänta i över 1 timme.. hallå har man tid 14.15 så ska man väl få gå in då? Ibland förstår jag inte vissa system.

Nu däremot så ska jag slänga mig i duschen och dansa lite sen blir det att städa och sen börjar partajet. Vi får väl se vart det bär sen.

Kommentarer
Postat av: Corneliusgabrielle

Great Site thanks

2011-04-21 @ 10:39:40
URL: http://corneliusgabrielle.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0