hundhjärna

Min hjärna består av hundar, seriöst.. jag är allergisk mot pälsdjur men jag längtar till vi har en hund, hur logiskt låter det? Inte speciellt haha. Men som jag skrev i tidigare inlägg så ska jag fixa så jag kan göra ett prick-test och se hur jag reagerar på hund.

För när jag tänker efter riktigt noga så har alla mina gamla/nuvarande vänner som haft hund - även haft en eller flera katter. Så kanske är det katterna jag reagerat på?..vem vet.. man kan ju tänka lite positivt iallafall.

OM vi någongång ska skaffa en hundrackare i framtiden så skulle en Akita inte sitta helt fel.



Men som alla redan vet så krävs det mycket eftertanke innan man skaffar en hund. För det är ju så - klarar man inte av att ta hand om en hund så klarar man inte av att ta hand om ett barn. Inte för att jag är sugen på barn, men så jävla mycket jobb bakom det. Men framtiden är inte idag, så nu ska jag se snabba cash!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0