Godnatt gott folk

Aaah, jag vet att man inte ska klaga på sommaren, sommaren är ju trots allt det bästa. Men det är så sjukt varmt i lägenheten nu så jag klibbar fast som en sån där slime sak man kastade hårt som fan i väggen sen fastnar den. Jag skulle nog sitta fast om någon kastade mig i väggen för jag är så svettig MMM

Men nu ska jag nog tigga en till cola av andré, han köpte ett paket med 24 små burkar i, det är inte bra.. jag känner suget efter cola hela tiden och jag som inte ens tyckte cola var något speciellt innan jag träffade honom. Påtal om honom, det känns såååå fel att skriva HONOM som norrlänning eller är det bara jag som tycker det? Men jag försöker bättra på skriften, jag ska ju trots allt snart tillbaka i skolbänken ;)

Slut på tramset, nu ska jag lägga mig och svettas i våran renbäddade säng, gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0