Godmorgon!

Första dagen på länge som jag vaknade före kl 12 nu, jihoo.. dock så var det bara för att jag ställt klockan för att måsta ringa ett samtal.

Idag verkar vädret bli något bättre!
Igår då, ja igår bakade jag ju och andré blev helt galen och åt upp alla kakor. Nej skojar bara, men nästan ;) hehe.. jag varnade honom innan att dom var godast i världen.

Sen innan jag skulle sova så såg jag "The Last Song" som alla tjatar om.. och som alla säger är en så sorglig film och att man kommer grina ihjäl sig ungefär. Men vart var scenen där man skulle flänna som en idiot? missade jag den? Visst den var väl sorglig på vissa ställen men inte "grina tills du dör-sorglig". Kan väl inte påstå att varken Miley eller den där snubben Liam Hemswooweeyrytyyt är skådespelare med über-talang, kan ju ha något med det att göra. Eller för att filmen var en blandning mellan The notebook och remember me så jag redan sett allt och kunde förutse exakt allt som skulle hända. Men nu är den sedd iallafall.

Nu ska jag käka frukost/lunch sen dammsuga..blev inte av igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0