förfest bilder


Förlåt plesner för jag lägger upp en bild när din bh syns, men som jag och rårå sa "det gör inget om den syns, den är ju snygg ;)"

Denna borde du lägga ut som dagens outfit-bild !!!





Sen började vi ta massa hopp-bilder.

Hahahaha



Häst hoppet hahaa








Det som följer härnäst : DONT TRY THIS AT HOME!!!!, kan leda till hjärnskakning. Dock så fick hon inte hjärnskakning på förfesten utan det var senare på kvällen när hon skulle åka axlar på någon annan.





Jag tyckte att rårå skulle ha en fläta i håret

Och här vet jag inte riktigt vad som händer haha ser ut som att plesner letar något i byxorna

påväg mot stadsfesten

Men det var kul somsagt!! Förfester är alltid bäst.

Kommentarer
Postat av: MÅNS

hahahaha rårå borde alltid hoppa, då skulle jag alltid skratta.

2010-07-16 @ 17:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0