Dunder och brak

Inatt vaknade jag av en smäll.. jag blev skit rädd för jag just hade drömt om något läskigt så jag trodde det var en pansarvagn som körde förbi utanför och förstörde hela samhället.. det tog ett tag innan jag förstod att det åskade så jag sprang upp och drog ur alla kontakter i lägenheten sen tog det ett tag innan jag kunde somna om igen, åska är ju läskigt.

Just nu skulle jag egentligen ha varit på iksu och kört afro-dance.. men jag blev så inne i ett tv-spel som andré har köpt (ja jag är nörd ibland) så tiden bara flög iväg och sen var klockan 17.10 och passet börjar 17.15.. så ingen afro-dance för mig idag. Skit dåligt väder idag också, men kanske att jag tar en promenix ikväll ändå...får se.

Nu väntar jag på middag, Andrés special-köttfärssås med bacon, gött kan jag lova. Jag och andré har gjort en deal.. den som inte lagar mat får diska.. gissa vem som diskar mest? Jo jag.., börjar bli lite less på det så jag funderar på att kanske lära mig att laga mat också haha.

Update:
Jag har just ätit den godaste köttfärssåsen i hela mitt liv, tillochmed godare än mammas (förlåt mamma men det är sant).. MMMMMMMMMMMMM så jävla gott de var..

Kommentarer
Postat av: Jimlive

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-11-22 @ 10:11:34
URL: http://jimlive.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0