awake

GODMORGON ALLA KYCKLINGBEN.

Eller okej jag vaknade för ca 1 timme sen, men fortfarande läskigt hur jag kan ha börjat sova så länge på mornarna.. förut vaknade jag jämt före kl 10. Kan väl bero på att jag går och lägger mig senare.. logiskt iallafall. Idag är det regnigt och molnigt vilket blir en bra dag för att dra och storhandla på willys och borra upp hyllan som vi köpte för några dagar sen.

Så sammanfattning: Denna söndag blir som en söndag.. inte alls speciellt händelserik.

På onsdag sticker Pappa, hans tjej och min lillasyster till Turkiet också, kan väl säga att det känns lite orättvist med tanke på att den lilla skitungen blir bjuden då jag spenderade alldeles för många IHOPJOBBADE tusenlappar på vår turkiet resa.. Men nu ska jag inte börja klaga över alla "utomlandsresor" vi fått höra att vi ska ha farit på när vi var mindre. Man lär sig för varje dag att livet är orättvist - om inte för en själv, då för någon annan.


Är nog inte ensam om att ibland längta tillbaka till tiden då "DAGENS OUTFIT" var ett par blommiga fula tights med en sliten vit tshirt - och ingen kunde bry sig mindre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0