att läsa bloggar kan ju leda till något bra.. och ledsamt på samma gång.

Kollade in kenzas blogg och såg att hon skrev om en film som heter Hachiko A dogs story och att denna filmen skulle vara jätte sorglig och fin på samma gång. Kollade in trailern och den verkade helt okej.

Måste bara skriva innan jag avslöjar hur jag reagerade på filmen att som jag skrev i ett tidigare inlägg till filmen "Remember me" så har jag svårt för att visa känslor men när det kommer till film och extreme home makeover så brukar jag böla som en gris ibland (dock bara när jag ser ensam) och nu var det länge sen sist så jag har varit sugen på att se en riktig "bölar-film",

Iallafall så har vi just sett klart filmen... André ville också se den så redan där sabbades ju mina chanser över att få grina lite !!! Men herregud säger jag bara..jag var tvungen att ligga och verkligen kämpa för att inte börja gråta som ett litet barn..jag fick tillochmed ont i bröstkorgen för att jag höll inne gråten haha. Okej klart att det föll någon tår här och där som jag lyckades dölja.. men hade jag sett den där filmen själv hade jag aldrig slutat grina tror jag. Nu kan man väl tycka "MEN GRÅT OM DU VILL".. men jag har alltid haft svårt för att gråta inför andra människor så där är svaret på "varför vågar du inte gråta inför din pojkvän till en sorlig film?".


Men är du sugen på en riktig bölar film så se denna!
ps. Vet ej varför trailern heter Hachi a dogs tale.

Kommentarer
Postat av: Olaisilja

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2012-01-24 @ 10:36:30
URL: http://olaisilja.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0