Att ett spel kan göra en så förbannad är ju amazing.

André köpte ett PS3 idag, och ett spel till att börja med. Little big planet, skit bra spel men det är sjukt hur gaalet arg jag kan bli när jag spelar tvspel. Sitter och svär för mig själv för att den fluffiga gubben inte gör som jag vill och känner hur frustrerad jag blir så att jag skulle kunna kasta dosan i väggen. Är jag den enda som blir så arg över ett tv-spel? Garanterat inte, men det är lite pinsamt. Stackars André som får stå ut med mina svordomar.

Medan vi ändå var på Mediamarkt så köpte jag två filmer också, Närkontakt - The fourth kind och The box. Än så länge har vi bara hunnit se den första filmen vilket baseras på verkliga händelser, om alien och hur dom kidnappar folk. Skit läskig film framtills jag googlade upp att allt bara var fejk. Lite surt då allt tyder på att det är äkta i filmen. Men den är sevärd iallafall! Ungefär som paranormal activity, man blev lättad när man insåg att allt bara var fejk ;)

MJUPP, nu ska vi nog se The Box, sen ska jag sova då det blir att dra upp lite tidigare imorgon för att plocka undan all skit från turkiet som fortfarande ligger och skräpar på golvet och efter det måste jag göra mig klar för party sen liftas det med Tina och Rickardh till Skellefteå och på kvällen blir det ju stadsfesten. Måste erkänna att jag är rätt peppad då man ser alla statusar på facebook haha. Godnatt gott folk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0