ångest

Idag har jag haft ångest av många olika anledningar(i-landsproblem kan man också kalla det).

- Jag vill också vara utomlands istället för att sitta i detta gråa land.

- Jag vill ha lika mycket pengar på kontot som jag hade för några månader sedan. Dock så är detta ett problem som jag får skylla mig själv för då jag sa upp mig från jobbet pga olika anledningar.

- Jag vill ha en hund att gosa med, (ska förövrigt fixa ett prick-test så fort som möjligt och se hur allergisk jag är mot alla olika saker nu för tiden)

- Jag vill gå frisörutbildning men det finns tyvärr inte här i umeå så ska jag gå något sådant så måste jag/vi flytta vilket känns  jävligt drygt nu då vi just flyttat in här.


Nu blir det promenad för att rensa skallen lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0