Kundtjänst

Idag ringde en kund in och sa att det var roligt att ringa in på kundtjänst eftersom han själv jobbade med det sen fnissade han lite roligt. Jag tror jag skulle vara dömande om jag ringde till en kundtjänst, jag ska någon gång dom närmaste dagarna ringa in till telias kundtjänst och sen dömma den personen som svarar och se om han/hon sköter sitt jobb bra. Snällt

Nu ska jag springa och borsta mina tänder och sen ska jag vänta på att so you think you can dance börjar. och imorgon har jag tid hos tandläkaren kl 7.10.. kändes inte så super skoj, och sen börjar jag jobba kl 8.. hoppas dom inte hittar massa fel på mina tänder nu. Har inte varit hos tandläkaren på 2 år.. UUHHH..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0