galen dag

Igår hade jag en konstig dag, efter jobbet alltså. Först kör bussen in i en bil.. hemskt kan ju tyckas men det blev inte alls någon krock känsla utan bussen gungade bara till lite. och Dom i bilen klarade sig galant.

Sen när jag står och väntar i ett trapphus så kommer först en Naken kille springandes ner för trappen, och direkt efter springer en naken tjej. Vad i helvete tänkte jag, och hoppades att dom inte såg att jag såg dom, för hade jag varit naken så hae jag inte velat att någon okänd hade sett mig. Men iofs var dom nog inte skygga då dom sprang runt nakna i en studentbostad. .. Det är då inte iallafall varje dag något sånt händer haha.

Jag ville bara dela med mig av min galniga dag... ? Galenskapliga daG? Galen dag? hur fan säger man !! Min GALNA DAG. Så hejdå.

Kommentarer
Postat av: JP

Hahaha galet värre =)

2010-01-16 @ 18:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0