äntligen helg...snart

Efter dagens jobb är jag ledig i 3 dagar, det känns ju inte helt fel.

Nu har jag börjat träna också!!!... lite iallafall. Så himla bra jag är, och om 10 dagar är det löning, kändes ju lite långt kvar men jag ska nog klara mig på det jag har så jag kan behålla alla pengar på sparkontot. Gud vad tråkigt det var att blogga nu. Kanske därför jag inte har gjort det.

Men iallafall så längtar jag tills vi ska dra och gadda oss, det blir smärtsamt men förhoppningsvis bra. Nu måste jag räser göra mig klar och sen ta min frusna skrutt bil till jobbet.


Kommentarer
Postat av: MÅNS

jag lääääängtaaaaar som fan.

2010-01-15 @ 17:51:21
URL: http://thehanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0