aaaaj

Mitt huvud dunkar, har haft skit ont i huvet hela veckan. Då flyger min noja fram.. "tänk om min hjärna sväller och inte ryms i min skalle längre"... ungefär. Men hos tandläkaren sa dom att om man gnisslar tänder på nätterna kan man få huvudvärk, nu har jag ju aldrig hört det själv men enligt andra gör jag det. Kanske därför, hade lite ont i tänderna i morse.. Jag skyller på det, känns bättre så!

Sen så vann Mika den där sjunga-tävlingen, såklart hon gjorde =) Sa ju det!! Så nu ska hon få spela in en singel som sen ska säljas på Åhlens. Inte illa. Slänger ut reklam överallt när den finns ute så hon får lite CREDS. (kom inte på vad det heter på svenska haha).

Snart jobb, sen blir det att brumma iväg till umeå med tina sittandes bredvid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0