SJAAAAAL

SUCK!!!!!!!!!!! (det skrek jag i min hjärna högt som djävulen)..
-----

André hade tappat sin sjal i förrgår ungefär och var lite förtvivlad över det, igår ringde jag kring 23.00 och sa NU SKA JAG SOVA GODNATT (inte exakt men ja), sen när jag hade sovit en timme ringde det i min mobil , jag svarar - hallå? Och i andra änden av telefonen skriker André : JAG HAR HITTAT MIN SJAAAAAAAAAL!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAA 

Mitt öra sprängdes och jag kunde inte somna om på ca 2 timmar efter det, men DET ÄR BRA ATT DU HITTADE DIN SJAAAAAAAAAAAAAAAAL!!! haha.. lite roligt nu i efterhand när jag tänker på det.


Nu ska jag iväg på jobb, och nu skrek jag just SUCK i min hjärna igen. hejdå




Kommentarer
Postat av: josefinplesner

näe det är ett nytt säljar jobb=)

2010-03-01 @ 14:32:15
URL: http://josefinplesner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0