Pelle

Är detta 2309820489 gången jag glömmer bort att jag också har en blogg? Tror det..

Jag drömde så sjuka drömmar.. drömde att vi skulle köra Pelle Svanslös-teatern igen, VARJE gång jag vaknade och somnade om igen. Och allt var kaos.. äj


den här bilden är fortfarande jätte rolig haha..

Idag är jag ledig, men jag vaknade upp klockan 7 av att det lät som att en jätte skulle mosa hela huset. Kan väl inte finnas något mer irriterande när man är ledig från jobbet och sen blir man störd sådär. Men efter att jag tänkt några arga tankar så blev det tyst.. jag kanske är bäst.


Kommentarer
Postat av: Alanlinn

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2010-12-29 @ 11:26:08
URL: http://alanlinn.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0