Laugh and a half

Mitt öga gör ont, en vagel har jag tänkt.. men nä jag har letat, kanske ploppar mitt öga ut snart av alla timmar jag sitter framför en dataskärm. Så hemskt, jag sitter vid en dator hela dagarna på jobbet, sen sitter jag här när jag kommer hem. Men jag skyller på att det är förbjudet att surfa på jobbet så då måste jag ta igen allt blogg-läsande när jag kommer hem HE-HE.

Imorgon är det fredag, jobb - SEN HELG! tack för helger säger jag.. då man är ledig alltså.

Och på söndag blir det tatuering somsagt, men rårå vet inte vilken tid det var, bra=) haha.

Nu ska jag göra något i 30 minuter sen ska jag dra och träna.


En av mina gamla favoriter, skit bra.  D.A.D - Laugh and a half

Kommentarer
Postat av: R

Men det är 12. Det sa jag till dig och det skrev jag på min almenacka på mobilen. Tacka gud för tekniken!

2010-02-18 @ 21:13:01
URL: http://rel.blogg.se/
Postat av: mamsen

NU är det dax att uppdatera lite tycker jag - gärna en bild på tatueringen skulle sitta fint!

2010-02-23 @ 14:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0