idag blir det träning.. lovar!

Har börjat 8 hela mitt liv känns det som, aldrig sovmorgon! Ikväll ska jag köpa gymkort, nu är jag lagomt frisk för att kunna träna. Och jag ska tvinga med mig Mika också, och rårå du kanske vill haka på? Komigen! BEACH 10 ju.. haha

Gym har aldrig riktigt varit min grej. Jag tycker det ser skit kul ut när folk sitter och pressar sina muskler till max och ansiktet ser ut som en vriden svamp, därför tänker jag att folk ska titta på mig också när jag svettas, lite töntigt i know men jag kan inte rå för att jag är en dömmande person !! Eller jo det kan jag väl, är väl bara att sluta titta på folk och tänka konstiga saker .. så hemskt, vem har gjort mig till en sån person, är det du MAMMA? hehe.. skoja. Jag är skita snäll.



PUSS ALLA BLOGGLÄSARE. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0