Frågestund nummer 3290808925

Mamma kommenterar:
NU är det dax att uppdatera lite tycker jag - gärna en bild på tatueringen skulle sitta fint!

Linn svarar: OK

...........

Slut på frågestund (jag är för rolig ibland), nu ska jag lägga mig och glo på tv.

Eller okej, jag kan uppdatera lite för min mammas skull:
Hej mamma, dina kroppkakor idag var goda.. lite smaklösa kanske, lite salt skulle göra susen (har man salt i kroppkakor?) Hoppas du kan göra korvstroganof någon dag till mig eller lövbiff med den där goda såsen och boll-potatisar, du kan ju ta det här som en önskelista när jag fyller år. Buffé med korvstroganof och lövbiff med boll-potatisar och god sås!!

Hejdå

Kommentarer
Postat av: mamsen - igen

Tack du (men var är bilden??) å - jooo, man har salt i kroppkakor, vilket även jag faktiskt hade! :o) önskelistan noterad!

2010-02-23 @ 18:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0