wio

Jag fick ett snabbt svar från min lärare som sa att det gick bra att göra uppgiften i datorn, dock är det ju till min nackdel då man egentligen ska skicka in det via post så jag får göra det extra snyggt för att kompensera upp det.

Annars så är Keiko fortfarande dålig i magen men det går lite uppochner, i morse såg det ut att vara på bättringsvägen medan lite senare var det lika dåligt igen, dock är hon fortfarande pigg och busig men sover litee mer än vad hon brukar.. så svar till dig Katie så ska vi nog ge henne ris ikväll om de inte blivit bättre till dess. Dock fick jag höra från veterinären att man inte ska ge ris till valpar då de behöver all näring de kan få, men man måste ju ta det som finns nu när det är helg och inga veterinärkliniker har öppet!

Sist hon var dålig i magen så var det mycket värre än nu, då hon kräktes också var jätte hängig så det är ju lite lindrigare den här gången då hon inte kräkts och är pigg i övrigt men såklart ska göra det vi kan för att få hennes lilla mage bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0