wheeere are you chriistmaas why can't i fiiind you

Har precis sett grinchen som kanske avslöjades på rubriken haha.


google

Jag sa till André för en vecka sen ungefär att "undrar när de kommer visa grinchen på tv?" då den alltid visas vid jul och så började det gå reklam för den en eller två dagar senare, lite kul.

Har iallafall varit hemma hos Tina och Rickardh ett tag ikväll och tog även med mig Keiko då jag hade tråkigt här hemma, fick låna två böcker av Tina också, jag som inte gillar att läsa egentligen men de verkade helt okej de böckerna och jag hoppas att dom är bra, de är ju faktiskt väldigt nyttigt att läsa, sen är det ju roligt också ifall man får den där inlevelsen och kan se bilder framför sig hur allt utspelar sig, då gillar jag att läsa.

Kommentarer
Postat av: mika

NäääÄÄää, jag kidnappade hon inatt.....:)

2010-12-18 @ 23:04:18
URL: http://mikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0