Torsdag

Dagarna går alldeles för fort för jag har alldeles för mycket skolarbete som måste vara klart innan tisdag, då jag måste göra slutprov i två ämnen och far till skellefteå den 22...huuur ska jag hinna? Jag måste hinna. Det är två uppgifter som jag gruvar mig inför och det är slutuppgifterna i etik och livsfrågor och i grafisk kommunikation..det är inga nådiga uppgifter om man säger så.. men det ska nog lösa sig tillslut.

Idag har jag lämnat in den längsta uppgiften någonsin, den blev på hela 5 tusen ord..rekord för mig! Om en timme ungefär så far jag till Iksu och tränar lite afro och efter det blir det plugg hela kvällen lång, måste hinna klart minst 2 uppgifter till för att jag ska hinna med alla andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0