Tisdag

Godmorgon!!

Har nästan precis vaknat och jag hade kunnat sova i hundra år till. Jag var så trött igår kväll att jag inte orkade göra nått av det jag behövde, tillexempel packa till skellefteå och plugga.. eeuuuuuuhhhiii..

SÅ hur provet kommer gå idag är ju verkligen ingen lätt sak att lista ut i förväg.. fan.. det är ett så konstigt ämne att ha prov i också, så bara för det kommer det vara konstiga frågor som jag inte har en aning om hur man ska svara på. Hur lyckas man få ihop ett prov i grafisk kommunikation? Gissar på att frågorna kommer vara helt knasiga och helt oförståerliga då jag mer fokuserat på alla uppgifter istället för varför man gör det.. kanske lite dumt men.

Nu:
Frukost
Åka buss in till stan
Gå till infokomp
Göra prov
Vara arg på mig själv för att jag inte har pluggat
Gå därifrån missnöjd (man kan ju hoppas på annat)
Ta bussen hem
Packa fort som fan
Åka till Skellefteå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0