The experiment

Har precis sett klart filmen och jag kan rekommendera den till alla förutom de som är väldigt känsliga för grova scener. Jag brukar klara av att se det mesta men jag reagerade på ett par scener i den här filmen och tyckte de var väldigt grova.. ungefär i stil som American history x då huvudrollen sparkar en annan mans huvud mot en trottoar (alla som sett filmen vet exakt vilken scen jag menar).
bild från google
Filmen handlar i alla fall om ett psykologiskt experiment som man får anmäla sig till frivilligt, de tjänar 1000 dollar per dag och experimentet ska pågå i 14 dagar sedan blir en del av gruppen utvalda att spela roll som fångvaktare medan resten spelar rollen som fångar.. ja jag ska inte avslöja för mycket, men se den vetja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0